a

5 μύθοι σχετικά με τις «καλύτερες πρακτικές» Marketing περιεχομένου που καταρρίπτονται!

Μύθος#1: Όσο αυξάνεις το περιεχόμενο, τόσο η στρατηγική σου είναι πιο επιτυχημένη! Όχι απαραίτητα. Οι στρατηγικές που περιστρέφονται γύρω από αυτόν τον άξονα μπορεί τελικά να επηρεάσουν αρνητικά τη συνολική προσπάθεια marketing περιεχομένου. Δεν αρκεί λοιπόν να παράγεται περισσότερο περιεχόμενο αλλά το περιεχόμενο αυτό που παράγεται θα πρέπει να είναι και επαρκές ποιοτικά. Για το λόγο αυτό, οι άνθρωποι του marketing πρέπει να εστιάσουν στο να παράγουν περιεχόμενο που ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών τους, ανεξάρτητα από την ποσότητά του.



Μύθος#2: Όταν μιλάμε για marketing περιεχομένου αναφερόμαστε σε blogs. Σίγουρα η διατήρηση ενός blog είναι μια καλή πρακτική marketing περιεχομένου. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα και ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης. Το να διατηρεί μια επιχείρηση ένα blog ώστε να υπάρχει μια διάδραση με τους πελάτες της, μπορεί να αποσπά ενέργεια και πόρους από άλλες προσπάθειες. Επιπλέον, μπορεί να μην αποδειχθεί τόσο αποτελεσματικό για την αύξηση της φήμης μια επιχείρισης, καθώς οι πελάτες μπορεί να μην είναι διατεθειμένοι να επισκέπτονται το blog. Αν απομακρυνθεί κάποιος από την ιδέα ότι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ένα blog ίσως βρεθούν πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξηθεί το περιεχόμενο μιας επιχείρησης και ενδεχομένως η φήμη της.



Μύθος#3: Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου κοστίζει πολύ. Ένας ακόμη φραγμός στο μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι το κόστος που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση για όσους δεν έχουν ικανοποιητικό budget. Υπάρχουν όμως τρόποι για να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο και πόσο αποτελεσματικοί μπορεί να είναι αυτοί; Το κόστος μπορεί να μειωθεί αισθητά και να γίνει πιο χαμηλό από το αναμενόμενο με την παραγωγή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή με τη διεξαγωγή διαδικτυακών καμπανιών.



Μύθος #4: Τα άρθρα που ανεβάζουμε θα πρέπει να είναι μικρά. Αν και πρόκειται για μια συμβουλή αρκετά δημοφιλή, ίσως να μην ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Σύμφωνα με δημοσίευμα στο SerpIQ, o μέσος όρος λέξεων των 10 κορυφαίων αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης αγγίζει τις 2000 λέξεις. Και επίσης η κοινή λογική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) υπαγορεύει ότι θα πρέπει να γράφετε περισσότερο αν θέλετε να ανέβετε στα αποτελέσματα της μηχανής. Από την άλλη μεριά, οι αναγνώστες προτιμούν άρθρα που δεν ξεπερνούν τις 400 λέξεις. Ωστόσο, σε ένα blog, αν χρειάζεται να αναλυθεί ένα θέμα σε βάθος, δεν θα πρέπει να μπαίνουν αριθμητικοί περιορισμοί. Όσον αφορά το μέγεθος του κειμένου λοιπόν θα πρέπει να διατηρείται ένα μέτρο. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το κείμενο να είναι περιεκτικό και να ελκύει τους αναγνώστες.



Μύθος#5: Ο τίτλος πρέπει να τραβάει την προσοχή. Επικρατεί η άποψη ότι ο τίτλος και μόνο οδηγεί τους αναγνώστες στο να διαβάσουν ολόκληρο ένα άρθρο. Οι «πιασάρικοι» τίτλοι είναι σημαντικοί, αλλά δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα άρθρο. Σύμφωνα με έρευνες, 8 στους 10 ανθρώπους θα διαβάσουν τους τίτλους, αλλά μόνο 2 στους 10 θα διαβάσουν τελικά το συνολικό άρθρο. Το 20% όμως που διαβάζει τελικά το άρθρο ανταποκρίνεται στους ανθρώπους που ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενο του και είναι οι δυνητικοί πελάτες ενός brand/μιας επιχείρισης. Το σημαντικότερο λοιπόν είναι να γνωρίζει κανείς το κοινό στο οποίο απευθύνεται, δηλαδή ποιον προσπαθεί να προσεγγίσει, ποια είναι τα ενδιαφέροντα του ατόμου αυτού, τι θέλει να ανακαλύψει. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να παράγει ένα άρτιο άρθρο τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τον τίτλο του.