Integrated Marketing: Τι είναι;

Το integrated marketing είναι μια προσέγγιση για τη δημιουργία μιας ενοποιημένης και απρόσκοπτης εμπειρίας για τους καταναλωτές ώστε να αλληλεπιδρούν με το brand / επιχείρηση.

Στην ουσία, η συγκεκριμένη προσέγγιση marketing, προσπαθεί να συνδυάσει όλες τις πτυχές της επικοινωνίας, όπως τη διαφήμιση, την προώθηση πωλήσεων, τις δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ και τα social media, μέσω των αντίστοιχων μεθόδων, καναλιών, μέσων και ενεργειών, ώστε όλα μαζί να λειτουργούν σαν μια ενιαία καμπάνια επικοινωνίας.

Έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι όλες οι στρατηγικές επικοινωνίας του brand/ επιχείρησης είναι συνεπείς σε όλα τα κανάλια και επικεντρώνονται στον πελάτη.