Η αξία μια καμπάνιας integrated marketing είναι μεγάλη καθώς τα διαφορετικά κανάλια που χρησιμοποιεί ενισχύουν το μήνυμα και συχνά τα αποτελέσματα, ενώ αυξάνουν τις πιθανότητες να υπάρχει διάδραση με τον καταναλωτή.
Η ενιαία προσέγγιση μάρκετινγκ μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη:
- Το brand ή η επιχείριση εδραιώνει την εικόνα του/της στην αγορά, αναπτύσσει διάλογο και καλλιεργεί τη σχέση του με τους πελάτες.
- Δημιουργούνται δεσμοί εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές που μπορεί να τους προστατεύσει από την αναπόφευκτη επίθεση του ανταγωνισμού και να οδηγήσει σε ένα σταθερό πελατολόγειο.
- Σε έναν πολυάσχολο κόσμο, ένα συνεπές, ξεκάθαρο και ενοποιημένο μήνυμα έχει περισσότερες πιθανότητες να μειώσει τον «θόρυβο» των υπολοίπων ανταγωνιστικών εμπορικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν τους πελάτες κάθε μέρα.
- Οι πωλήσεις είναι πιθανόν να αυξηθούν καθώς τα μηνύματα διοχετεύονται μέσω διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας δημιουργώντας περισσότερες δυνατότητες για τους πελάτες να γνωρίσουν το brand ή την επιχείριση και τελικά να κάνουν μια αγορά.
- Τα μηνύματα αυτών των καμπανιών δημιουργούν στους καταναλωτές την αίσθηση συνέπειας και αξιοπιστίας. Όπως έχει αποδειχθεί, τα μηνύματα που αφορούν στο ίδιο προϊόν/υπηρεσία και είναι μεταξύ τους ασύνδετα συγχέουν και προκαλούν άγχος στους καταναλωτές με αποτέλεσμα εκείνοι να μην προβαίνουν σε αγορές.