Integrated Marketing: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Η αξία μια καμπάνιας integrated marketing είναι μεγάλη καθώς τα διαφορετικά κανάλια που χρησιμοποιεί ενισχύουν το μήνυμα και συχνά τα αποτελέσματα, ενώ αυξάνουν τις πιθανότητες να υπάρχει διάδραση με τον καταναλωτή.

Η ενιαία προσέγγιση μάρκετινγκ μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη:

  1. Το brand ή η επιχείριση εδραιώνει την εικόνα του/της στην αγορά, αναπτύσσει διάλογο και καλλιεργεί τη σχέση του με τους πελάτες.
  2. Δημιουργούνται δεσμοί εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές που μπορεί να τους προστατεύσει από την αναπόφευκτη επίθεση του ανταγωνισμού και να οδηγήσει σε ένα σταθερό πελατολόγειο.
  3. Σε έναν πολυάσχολο κόσμο, ένα συνεπές, ξεκάθαρο και ενοποιημένο μήνυμα έχει περισσότερες πιθανότητες να μειώσει τον «θόρυβο» των υπολοίπων ανταγωνιστικών εμπορικών μηνυμάτων που βομβαρδίζουν τους πελάτες κάθε μέρα.
  4. Οι πωλήσεις είναι πιθανόν να αυξηθούν καθώς τα μηνύματα διοχετεύονται μέσω διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας δημιουργώντας περισσότερες δυνατότητες για τους πελάτες να γνωρίσουν το brand ή την επιχείριση και τελικά να κάνουν μια αγορά.
  5. Τα μηνύματα αυτών των καμπανιών δημιουργούν στους καταναλωτές την αίσθηση συνέπειας και αξιοπιστίας. Όπως έχει αποδειχθεί, τα μηνύματα που αφορούν στο ίδιο προϊόν/υπηρεσία και είναι μεταξύ τους ασύνδετα συγχέουν και προκαλούν άγχος  στους καταναλωτές με αποτέλεσμα εκείνοι να μην προβαίνουν σε αγορές.