Integrated Marketing: Η ολιστική προσέγγιση στην επικοινωνία!

Μερικά χρόνια πριν το online Marketing διαχωριζόταν από το offline Marketing. Η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η προώθηση, το άμεσο μάρκετινγκ αντιμετωπίζονταν έως τότε ως ξεχωριστά κανάλια επικοινωνίας. Ωστόσο η ολιστική προσέγγιση του μάρκετινγκ αποδείχτηκε πιο αποτελεσματική για την προώθηση ενός brand ενώ η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή επέβαλε τις Integrated Marketing Strategies στο χώρο της επικοινωνίας.

Τι ακριβώς είναι η νέα αυτή προσέγγιση στην επικοινωνία (Integrated Marketing Communication), τι περιλαμβάνουν οι ολιστικές στρατηγικές μάρκετινγκ και ποια τα πλεονεκτήματα για το brand;

Διαβάστε περισσότερα εδώ κάθε Πέμπτη στις 11:00 π.μ.

Ξεκινάμε την Πέμπτη 13.09!