Το green marketing είναι η ραγδαίως αναπτυσσόμενη σύγχρονη φιλοσοφία του Μάρκετινγκ, που δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες φιλικά προς το περιβάλλον.
Ο όρος αναφέρεται σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της τροποποίησης του προϊόντος, των αλλαγών στη διαδικασία παραγωγής και συσκευασίας (π.χ.ανακυκλώσιμα υλικά) καθώς και της τροποποίησης στον τρόπο διαφήμισής του (π.χ. ψηφιακή και όχι έντυπη διαφήμιση).
Τα τελευταία χρόνια, τυγχάνει όλο και μεγαλύτερης απήχησης καθώς οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται και γίνονται ανήσυχοι για τις εξελίξεις που αφορούν στο περιβάλλον.
Για το λόγο αυτό, στις σύγχρονες θεωρίες του Μαρκετινγκ, η «πράσινη» στρατηγική μιας εταιρείας-επιχείρησης θεωρείτε ένα από τα βασικά «κλειδιά» επιτυχίας της.
