Οι εταιρίες σε παγκόσμιο αλλά και τοπικό επίπεδο, τόσο στο τομέα του Μάρκετινγκ, όσο της Έρευνας και Ανάπτυξης (Research & Development), προσπαθούνε σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων να αναπτύξουν συνθέσεις, πρώτες ύλες, συσκευασίες και καινοτομικά προϊόντα στοχεύοντας στο κοινό αυτό που προτιμά να ξοδεύει τα χρήματα του με τρόπους που είναι πιο σωστοί προς το περιβάλλον και κατά κάποιο τρόπο συμβάλουν στην προστασία του.
Οι αποφάσεις που λαμβάνουν οι εταιρείες αυτές σχετικά με ολόκληρη τη διαδικασία παραγωγής επεξεργασίας, συσκευασίας και διανομής των προϊόντων της επικεντρώνται στη μείωση του κινδύνου προς το περιβάλλον.
Αυτές οι πρακτικές ενδέχεται να εμπίπτουν στο ευρύτερο πλαίσιο περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διακυβερνητικών κριτηρίων (ESG), ένα σύνολο «κοινωνικά υπεύθυνων» μέτρων που μπορούν να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις.
Οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να τις εφαρμόσουν, στοχεύουν στο να εξυπηρετήσουν μια νέα στοχευμένη αγορά ενώ αυξάνονται οι πιθανότητες οι καταναλωτές να συνδέσουν αυτές τις αξίες με τις εταιρείες ή το εμπορικό σήμα τους.
