Το Green Marketing έχει στόχο την δημιουργία και παραγωγή ενός οικολογικού προϊόντος, παράλληλα με την χρήση ανακυκλώσιμων συσκευών και συσκευασιών ή ακόμα παράλληλα με δράσεις και επενδύσεις, από την πλευρά των επιχειρήσεων, μεγάλων κονδυλίων σε κοινωνικά μηνύματα καθώς και σε θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Μέσα από τις πρόσφατες και σύγχρονες εξελίξεις δημιουργούνται και νέα κοινά (target groups) καταναλωτών στα οποία στοχεύουν οι ενέργειες του Green Marketing.
Ένα τέτοιο νέο κοινό καταναλωτών είναι εκείνο των LOHAS: Lifestyle of Health and Sustainability. Στη ουσία, πρόκειται για ανθρώπους μεσαίου και ανώτερου οικονομικού επιπέδου που εξετάζουν συνειδητοποιημένα, πριν προβούν σε αγορές, τις ενέργειες των επιχειρήσεων ως προς το περιβάλλον, τα προϊόντα, την κοινωνική ευθύνη, αλλά και τη διαχείριση του προσωπικού τους. Είναι επίσης εκείνοι οι καταναλωτές που μετά την αποχώρησή τους από ένα κατάστημα καταθέτουν τις εμπειρίες τους στα social media και αξιολογούν τα προϊοντα ή τις υπηρεσίες διαμορφώνοντας την άποψη του ευρύτερου κοινού.
