Σύμφωνα με έρευνες, περίπου 3 στους 4 “millennials” δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για βιώσιμα προϊόντα.
Οι άνθρωποι μεταξύ 15 και 20 ετών αναγνωρίζουν επίσης την αξία των «πράσινων εταιρειών». Το 72% δηλώνει ότι θα επιλέξει το προϊόν Α αντί του προϊόντος Β εάν η εταιρεία παραγωγής Α “δεσμευτεί σε υπεύθυνες κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρακτικές”. Στο συγκεκριμένο ποσοστό, παρατηρείται βαθμιαία αύξηση από το 2013 και έπειτα.
Ο στόχος είναι μακροπρόθεσμα, μέσω της συνεχούς αυξανόμενης ζήτησης που παρατηρείται για «πράσινα» προϊόντα, να δημιουργηθούν νέες οικονομίες κλίμακας, γραμμές παραγωγής και οργανωτικά πλαίσια ώστε στο μέλλον να μειωθούν τα κόστη και να διαφοροποιηθούν οι τιμές αυτών των προϊόντων και υπηρεσιών.
Σίγουρα το Green Marketing έχει πολύ μέλλον και με τα αυξανόμενα περιβαλλοντολογικά ζητήματα όλο και περισσότερο θα αναπτύσσεται και θα κερδίζει μερίδια αγοράς.
