Μύθος#5: Ο τίτλος πρέπει να τραβάει την προσοχή
Επικρατεί η άποψη ότι ο τίτλος και μόνο οδηγεί τους αναγνώστες στο να διαβάσουν ολόκληρο ένα άρθρο.
Οι «πιασάρικοι» τίτλοι είναι σημαντικοί, αλλά δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα σε ένα άρθρο.
Σύμφωνα με έρευνες, 8 στους 10 ανθρώπους θα διαβάσουν τους τίτλους, αλλά μόνο 2 στους 10 θα διαβάσουν τελικά το συνολικό άρθρο.
Το 20% όμως που διαβάζει τελικά το άρθρο ανταποκρίνεται στους ανθρώπους που ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενο του και είναι οι δυνητικοί πελάτες ενός brand/μιας επιχείρισης.
Το σημαντικότερο λοιπόν είναι να γνωρίζει κανείς το κοινό στο οποίο απευθύνεται, δηλαδή ποιον προσπαθεί να προσεγγίσει, ποια είναι τα ενδιαφέροντα του ατόμου αυτού, τι θέλει να ανακαλύψει.
Με τον τρόπο αυτό μπορεί να παράγει ένα άρτιο άρθρο τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς τον τίτλο του.