Μύθος#1: Όσο αυξάνεις το περιεχόμενο, τόσο η στρατηγική σου είναι πιο επιτυχημένη!
Όχι απαραίτητα. Οι στρατηγικές που περιστρέφονται γύρω από αυτόν τον άξονα μπορεί τελικά να επηρεάσουν αρνητικά τη συνολική προσπάθεια marketing περιεχομένου.
Δεν αρκεί λοιπόν να παράγεται περισσότερο περιεχόμενο αλλά το περιεχόμενο αυτό που παράγεται θα πρέπει να είναι και επαρκές ποιοτικά.
Για το λόγο αυτό, οι άνθρωποι του marketing πρέπει να εστιάσουν στο να παράγουν περιεχόμενο που ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών τους, ανεξάρτητα από την ποσότητά του.