Μύθος#2: Όταν μιλάμε για marketing περιεχομένου αναφερόμαστε σε blogs
Σίγουρα η διατήρηση ενός blog είναι μια καλή πρακτική marketing περιεχομένου. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα και ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης.
Το να διατηρεί μια επιχείρηση ένα blog ώστε να υπάρχει μια διάδραση με τους πελάτες της, μπορεί να αποσπά ενέργεια και πόρους από άλλες προσπάθειες. Επιπλέον, μπορεί να μην αποδειχθεί τόσο αποτελεσματικό για την αύξηση της φήμης μια επιχείρισης, καθώς οι πελάτες μπορεί να μην είναι διατεθειμένοι να επισκέπτονται το blog.
Αν απομακρυνθεί κάποιος από την ιδέα ότι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχει ένα blog ίσως βρεθούν πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξηθεί το περιεχόμενο μιας επιχείρησης και ενδεχομένως η φήμη της.