Μύθος#3: Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου κοστίζει πολύ
Ένας ακόμη φραγμός στο μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι το κόστος που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση για όσους δεν έχουν ικανοποιητικό budget.
Υπάρχουν όμως τρόποι για να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο και πόσο αποτελεσματικοί μπορεί να είναι αυτοί;
Το κόστος μπορεί να μειωθεί αισθητά και να γίνει πιο χαμηλό από το αναμενόμενο με την παραγωγή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή με τη διεξαγωγή διαδικτυακών καμπανιών.