Το marketing πιστότητας ή αλλιώς Loyalty Marketing, είναι μια στρατηγική προσέγγιση του marketing που επικεντρώνεται στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των υφιστάμενων πελατών ενός brand.
Η εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών του brand «χτιζεται» στην ουσία με την παροχή κινήτρων σε αυτούς προκειμένου να συνεχίσουν να είναι αφοσιωμένοι σε αυτό.
Παράλληλα, οι επιχειρίσεις που επιλέγουν αυτή την στρατηγική marketing επιβραβεύουν μέσω των προγραμμάτων loyalty τους πελάτες τους για την αφοσίωσή τους σε αυτές και έτσι σταδιακά επιτυγχάνουν την επέκταση του πελατολογείου τους.