Στόχος των επιχειρήσεων, μέσω των προγραμμάτων Loyalty, είναι να επιβραβεύσουν τους πιστούς τους πελάτες αλλά και να αποκτησουν νέους αφοσιωμένους πελάτες.
Τα προγράμματα αυτά γίνονται πιο αποτελεσματικά όταν:
Τα δώρα επιβράβευσης είναι στοχευμένα και συνδέονται με το προφίλ του κοινού στόχος.Υπάρχουν επίπεδα ανταμοιβής πελατών (στοχοποίηση) που είναι προσιτά σε όλο το πελατολόγειο.Η ανταμοιβή των πελατών θα πρέπει να είναι άμεση. Οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να διακρίνουν το κέρδος τους από την προσπάθεια που καταβάλει στο άμεσο μέλλον.Υπάρχει επικοινωνία μεταξύ της επιχείρησης και των μελών του club/ πιστών πελατών.Η επιχείρηση «αφουγκράζεται» τις ανάγκες των πελατών της και φροντίζει να του δίνει κίνητρα συνεχώς.