Τα loyalty programs είναι προγράμματα επιβράβευσης των πιστών πελατών ενός Brand.
Oι επιχειρήσεις που έχουν εντάξει το loyalty marketing στην στρατηγική τους:
δημιουργούν ένα club, μέλη του οποίου είναι οι πιο πιστοί τους πελάτεςτα μέλη προμηθεύονται την κάρτα του προγράμματοςη κάρτα συλλέγει πόντους σε κάθε αγορά ή άλλη ενέργεια του πελάτηόταν συλλεχθεί ο αριθμός των πόντων που έχει οριστεί από το πρόγραμμα, οι πόντοι εξαργυρώνονται από τον πελάτηη εξαργύρωση συνήθως αντιστοιχεί σε παροχή έκπτωσης στον πελάτη ή στην δυνατότητα αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών
Οι πελάτες, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ή να ψωνίζουν από το συνδεδεμένο με το προγραμμα brand, για να συλλέξουν περισσότερους πόντους.
Τα προγράμματα αυτά καλύπτουν σχεδόν όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Ωστόσο το καθένα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και διαφορετικό σχήμα επιβράβευσης.