#3 Τι νέο υπάρχει στη χρήση προσωπικών δεδομένων για το 2018;
Στις 25 Μαΐου 2018, θα τεθεί σε ισχύ ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Ο Κανονισμός έχει ως σκοπό την εναρμόνιση του νομικού πλαισίου για την προστασία της ιδιωτικότητας των προσωπικών δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Κάθε φορά λοιπόν που μια εταιρεία θέλει να συλλέξει πληροφορίες από έναν καταναλωτή, θα χρειάζεται τη ρητή συγκατάθεση του. Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να αφορούν σε οτιδήποτε, όπως στην τοποθεσία των ατόμων, το όνομα ή το e-mail τους ενώ οι εταιρείες είναι πλέον υποχρεωμένες να τους ενημερώνουν για τα δεδομένα που σχεδιάζουν να συλλέξουν και πώς θα τα χρησιμοποιήσουν.
Το GDPR θα ισχύει για κάθε εταιρεία που συλλέγει δεδομένα για κάθε πολίτη της ΕΕ οπουδήποτε στον κόσμο.
Για τις εταρείες που δεν θα συμμορφωθούν, το πρόστιμο της ΕΕ θα ανέρχεται έως και 4% του συνολικού ετήσιου κύκλου εργασιών της.
Βασική προτεραιότητα λοιπόν όλων των brands που δραστηριοποιούνται στα social media για το 2018 θα πρέπει να είναι ιη συμμόρφωση στο νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό.