Οι άνθρωποι του marketing καταλήγουν σχεδόν ομόφωνα στο συμπέρασμα πως το κόστος κτήσης νέων πελατών ενός brand υπερβαίνει εκέινο της διατήρησης του ήδη υπάρχοντος πελατολογείου τους.
Επιπλέον τα loyalty προγράμματα επιστρέφουν το κόστος επένδυσης από την πλευρά της επιχείρισης σε κέρδος, καθώς:
Οι ενταγμένοι στα προγράμματα (πιστοί πελάτες) τείνουν να ξοδεύουν 67% περισσότερο, σε σχέση με νέους πελάτες, σε προϊόντα ή υπηρεσίες συνδεδεμένες με το πρόγραμμα95% των πιστώ πελατών δηλώνουν ότι θέλουν να συνεχίσουν να είναι μέλη του clubΗ φήμη του brand ενισχύεταιΝέοι πελάτες που έχουν ακούσει ή έχουν ενημερωθεί για αυτό, επιδιώκουν να ενταχθούν στο club.