Για να είναι πραγματικά ολοκληρωμένη η στρατηγική προώθησης ενός προϊόντος, πρέπει επίσης να υπάρχει ένα σχέδιο για την επόμενη ημέρα του λανσαρίσματος…. Πέρα λοιπόν από τον σχεδιασμό μιας στρατηγικής για την προώθηση ενός νέου προϊόντος στην αγορά, επιβάλλεται και η πρόβλεψη και ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής για την περίοδο που θα διαδεχτεί το λανσάρισμά του στην αγορά. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει τακτικές που θα βοηθήσουν στην διατήρηση των πελατών, θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού-στόχος και θα εδραιώσουν το προϊόν στην αγορά, όπως: 1. Συνεχή δράση και παρουσία του προϊόντος στα κοινωνικά μέσα 2. Μάρκετινγκ περιεχομένου, όπως blogposts, newsletters και videos 3. Μάρκετινγκ επιρροής με την χρήση influencers 4. Σχέδιο υποστήριξης των πελατών που θα περιλαμβάνει ένα σύστημα για την επίλυση παραπόνων και ζητημάτων τους
