Μετά την συλλογή όλων των απαραίτητων πληροφοριών για το κοινό-στόχος του προϊόντος αλλά και την επιλογή ενός αποτελεσματικού διαφημιστικού μηνύματος, ακολουθεί ο σχεδιασμός της στρατηγικής προώθησης του προϊόντος. Όσο πιο στοχευμένη είναι η στρατηγική αυτή, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες οι πωλήσεις του να εκτοξευθούν. Οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές, περιλαμβάνουν κάποιες από τις παρακάτω ιδέες: 1. Δημοσιεύσεις στον κλαδικό Τύπο για το προϊόν. 2. Δωρεάν δοκιμές ή διάθεση δωρεάν δειγμάτων του προϊόντος, ώστε οι καταναλωτές να γνωρίσουν το προϊόν καλύτερα. 3. Αποστολή e-mail σε καταναλωτές που έχουν δώσει την συναίνεσή τους να τους αποστέλλονται ενημερώσεις στους προσωπικούς τους λογαριασμούς. 4. Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις ή άλλες εκδηλώσεις του κλάδου που ανήκει το προϊόν. 5. Συνεχή ενημέρωση των καταναλωτών για προσφορές και οτιδήποτε αφορά στο νέο προϊόν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. 6. Δημιουργία ενός blog στο οποίο, μεταξύ άλλων, θα αναλύονται οι λειτουργίες του προϊόντος.
