Το μήνυμα και η τοποθέτηση του νέου προϊόντος στην αγορά, παίζουν σημαντικό ρόλο στην παρουσίαση του στους πελάτες-στόχους.
Μετά την ολοκληρωση της έρευνας αγοράς και την γνωριμία του κοινού του, πρέπει να δημιουργηθεί ένα μήνυμα που θα πλαισιώσει την καμπάνια λανσαρίσματος και θα αναδείξει τα πιο πολύτιμα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
Το μήνυμα θα πρέπει να αντανακλά τις επιθυμίες του κοινού στο οποίο στοχεύει το προϊόν και να τονίζει τόσο τα πλεονεκτήματα του προϊόντος όσο και την ανάγκη που καλύπτει στην αγορά. Να αιτιολογεί δηλαδή με κάποιο τρόπο την τοποθέτησή του στην αγορά και να τονίζει διακριτικά την υπεροχή του απέναντι σε παρόμοια προϊόντα που μπορεί να υπάρχουν ήδη.
Ένα ελκυστικό μήνυμα υπογραμμίζει την αξία του προϊόντος και την ικανότητά του να δώσει λύσεις σε καθημερινά προβλήματα των καταναλωτών.