ΒΗΜΑ #1# ΟΙ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ,
ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
Πριν από την έναρξη οποιασδήποτε στρατηγικής λανσαρίσματος, είναι απαραίτητη η «γνωριμία» με το κοινό στο οποίο απευθύνεται το νέο προϊόν.
Η έρευνα αγοράς θα αποτελέσει τη βάση για όλα τα άλλα βήματα που θα ακολουθλησουν το λανσάρισμα του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Στην ουσία, είναι απαραίτητη γιατί απαντάει στα εξής ερωτήματα:
1. Πώς θα πρέπει να τοποθετηθεί το προϊόν στην αγορά ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού-στόχου;
2. Πού πρέπει να διανέμεται το προϊόν; Ποια κανάλια διανομής θα εξυπηρετούσαν καλύτερα τους καταναλωτές; Θα προτιμούσαν να αγοράσουν το προϊόν από το διαδίκτυο ή να επισκεφθούν ένα φυσικό κατάστημα;
3. Πώς θα πρέπει να τιμολογηθεί το προϊόν; Ποιο είναι το εισόδημα του καταναλωτή-στόχου; Θα μπορέσει να ανταποκριθεί στην τιμή του προϊόντος; Τι είδους προσαρμογές στην τιμή του προϊόντος μπορούν να γίνουν;
4. Πού και πώς πρέπει να διατεθεί το προϊόν; Ποιές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούν οι καταναλωτές; Πώς θα πρέπει να διαμορφωθεί η στρατηγική μάρκετινγκ και σε ποια σημεία θα πρέπει να επικεντρωθεί ώστε να είναι πιο αποδοτική;